SIRA
NO |
VATANDAŞA SUNULAN
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE) |
1 |
Özel Kalem ve Protokol İşleri (Genel) günlük telefon görüşmeleri ve randevu taleplerine cevap vermek |
Başvuru sahibinin adı soyadı, telefon numarası (Görüşeceği konu taleplerine göre belediye başkanı ile iletişimin sağlanması, konularına göre ilgili müdürlüklere yönlendirmelerin sağlanması.) |
3 İş Günü |
2 |
Birim müdürlüklerinden gelen yazıları
günlük kontrol ederek, gecikmeksizin
Başkanın imzasına sunmak. |
Resmi yazı, dilekçe ve vatandaşın sunacağı ek belgeler |
Günlük |
3 |
Başkanın Pursaklar Halkı ile iletişimini,
Modern iletişim teknolojilerinden yararlanarak etkin olarak sağlamak. E-mail ve telefondan gelen dilek ve şikâyetlerin en kısa sürede ve etkin olarak cevaplanmasını sağlamak. |
Dilekçe ve vatandaşın sunacağı ek belgeler |
1 Hafta |
4 |
Doğrudan Başkana gelen dilek, istek ve
şikâyetleri ilgili Müdürlüklere aktararak
sonuçlanmasını sağlamak. |
Dilekçe ve vatandaşın sunacağı ek belgeler |
Günlük |
5 |
Bilgilendirme (taziye, kutlama, tanıtım, duyuru) mesajları yayınlamak |
Adı, soyadı, telefon, adresi |
İhtiyaç Doğrultusunda |
6 |
Başkanlık Özel yazışmalarının yapılması, gelen giden evrak takibi |
Uygun formata göre yazışmaların yapılması |
Günlük |
7 |
Makamda Temsil ve Ağırlama Hizmeti yapmak |
|
15 Dk |
8 |
Açılış ve tören davetlerini kayıt altına alarak çiçek gönderilmesi |
Davetiye, Posta, faks, e-mail |
|